Blogumuzu www.gulkokulari.blogspot.com (bu adresten http://gullerledikis.blogspot.com/ adresine taşıdık. İzleyicilerimize ve sessiz takipçilerimize duyurulur.
Bizleri izlemeye alınız...

4 Temmuz 2012 Çarşamba

Parçalı etek


     Çalıştığım dönemde bu desenin bir benzerinden numunesi veya partisi çalışılmıştı firmamızda. Pazarda kumaşlar arasında gördüğümde almadan edemedim. Sekiz parçalı etek pratik bir model kestim. Her zamanki gibi pervazla döndüm. Parçalı eteklerde ise en sıkıcı şey, dikilecek ve overlok yapılacak parça çokluğu.


                                    

 



 Giyilmiş halinden küçücük bir kesit. Daha önce yayınladığım bej apoletli spor keten ceketim (sarı altın düğmelerle de uyumlu), Sarı tonlarında eşarbım. Eşarp detayı allta. Değişik kombinleme de yapılabilir.....Size kalmışş...

 
Bugün giyilmiş başka ceketim de vardı yayınlanacak ama artık yarına. 

Akşam alttaki şifonu kestim, bir magazada gördüğüm bir model. Sonuçlanmamış bir şifon eteğimden kesildi. Bakalım ne çıkacak...Sizce...


2 yorum:

  1. resimleri uzaktan çeker isenizdaha şık durur üzerinizde

    YanıtlaSil